- آخرین مطالب
-
همسرونه
- منابع
- کلبه خوشبختی
- عاشقانه ها
- همسران آسمانی
- معاشرت
- مهارت هاي ارتباطي همسران
- وظايف مشترک همسران
- آرايش و زيبايي
- با مشکلات همسرم چه کنم؟
- حقوق واجب زوجين نسبت به يکديگر
-
دخترونه
- داستان
- پله پله تا خدا
- خانه دوست كجاست؟
- خانه ای برای دو نفر
- عفاف و پاکدامني
- مد
- نامه های دخترونه
- بلوغ و مسائل جنسي
- سينما
- موسیقی
- سلامت و زيبايي
- مسيرهاي قلابي
- موبايل
- باشگاه ورزشي
- بروز باشيد!
- درس ومشق
-
مادرونه
- موبايل
- رايانه
- ازدواج فرزندان
- من و پسرم
- من و دخترم
- من و کودکم
- فرزندآوري
- معرفی کتاب
-
خانوم خونه
- هنر
- آرايش و زيبايي
- باغباني در خانه
-
آشپزي و خانه داري
- نکات خانه داري
-
آشپزی
- سفره آرايي
- غذا هاي فصلي
- فوت کوزه گری(نکات ظریف آشپزی)
- انواع خورش
- انواع غذاهای دریائی
- انواع پلو
- انواع پیتزا وساندویچ
- انواع غذا با گوشت پرندگان
- انواع غذای کودکان
- انواع ماکارونی
- انواع کوکو کتلت و دلمه
- انواع غذاهای گیاهی
- سالاد
- سس و ترشی
- بستني و نوشیدنی
- کیک و شیرینی
- انواع سوپ وآش
- دسر و مربا
- انواع غذا با گوشت قرمز
- مهارت هاي زندگي
- خیاطی
- مدیریت خانه
- مدیریت تغذیه
- چيدمان و دكوراسيون
-
جامعه
- منابع
- منشور حقوق و مسئولیت های زن در نظام اسلامی
- زن و فعاليت هاي اقتصادي
- ارتباط زن و مرد در جامعه
- حضور زن در اجتماع
- من فمینیستم پس هستم!!!
- بانوانی که کاش زودتر می شناختم شان ...
- زن و ستم تاریخی
- جامعه شناسي و اشتغال زنان
- ماجرای زنان از 1300 سال پیش...
- زن از نگاه اندیشمندان غربی
- چراغ راه ....
- يادداشتي درباره مطالب
- زن در ادیان دیگر
- زنان وتحصیل
- کاریکاتور
- احکام
- حقوق خانواده
- پزشكي سلامت
- نگارخانه
- كودكان بانونت
- پیشنهاد هفته
- مهدویت
-
ويژه نامه ها
- ويژه نامه روز خانواده 1391
- حجاب
- ویژه نامه رمضان1390
- ويژه نامه هفته ي دفاع مقدس1390
- ويژه نامه روز دختر1390
- ويژه نامه غدير
- آموزش غذای نذری
- ويژه نامه محرم1390
- توصیه های تابستانی
- ويژه نامه شعبان 1391
- ويژه نامه نوروز1391
- ويژه نامه روز جوان1391
- ويژه نامه هفته جهاني شير مادر
- ويژه نامه روز دختر1392
- ويژه نامه رمضان1391
- ويژه نامه عيد فطر1391
- ویژه نامه روز کودک
- سالروز ازدواج حضرت زهرا (س)و حضرت علي(ع)
- روز نوجوان1391
- ويژه نامه محرم 1391
- ویژه نامه روز جوان 1392
- ويژه نامه رمضان 1392
- اخبار
برندهایی روی سکوی طلایی
DELL، SONY، HP، APPLE، ACERو، TOSHIBA و… از جمله برندهایی هستند که سالها است میهمان بازار لپتاپ ما هستند و هر کدام سهمیاز بازار فروش را به خود اختصاص دادهاند. باشگاه فعالان آی سی تی (S&P) طی چند سال گذشته توانسته با تجمیع نظرات اعضای خود که بیشتر آنها را فروشندگان بازار تشکیل میدهند، آمارهای قابل توجهی را به دست آورد. بر اساس آخرین نظرسنجی که این باشگاه در سال جاری در بخش لپتاپ انجام داده است هماکنون برند دل با ۷/۳۰درصد، سونی – وایو با ۵/۲۴درصد، توشیبا با ۷/۱۳درصد، اچ پی با ۱/۸درصد و ایسر با ۷درصد محبوبیت توانستهاند رتبه اول تا پنجم بازار این کالا را به خود اختصاص دهند.
در این بین برندهایی چون ایسوس، سانیو، اپل، آیبیام – لنوو، فوجیتسو زیمنس، سوزوکی، گیگابایت، فراسو، سامسونگ، شارپ، الجی، جونیپر، های گارد، انایسی، بنکیو و هیوندایی نیز در مجموع توانستهاند ۱۶درصد از سهم محبوبیت بازار را به خود اختصاص دهند.
مظفری، مدیر فروش شرکت نقش، عرضهکننده لپتاپهای TOSHIBA، APPLE، SONY و… در این زمینه میگوید: تا حدود یک سال پیش لپتاپهای برند توشیبا در بازار بسیار پرفروش بوده و به نوعی رقیب قدرتمند سونی به حساب میآمد. اما طی یک سال گذشته با کاهش شدید قیمت لپتاپ در بازار جهانی و به تبع آن بازار داخلی، توجه کاربران لپتاپ به سوی لپتاپهای سونی جلب شد و به این ترتیب کاهش قیمت لپتاپهای سونی باعث افزایش فروش آن شد.
به این ترتیب در بازار امسال، لپتاپهای سونی بیشترین متقاضی را داشتند و پس از آن DELL در رتبه بعدی قرار دارد.
ACER به دلیل عرضه لپتاپهای ارزان قیمت نیز در رده بعدی فروش قرار دارد. APPLE ،HP و سایر برندها نیز ردههای بعدی فروش را به خود اختصاص دادهاند.
به گفته مدیر فروش یک شرکت کامپیوتری، توجه اکثر کاربران لپتاپ طی یک سال گذشته به سمت لپتاپهای ارزانقیمت جلب شده است و تعداد افرادی که به قابلیتهای لپتاپ توجه بیشتری دارند تا قیمت و ظاهر آن نیز کاهش یافته است. وی همچنین معتقد است، ورود لپتاپهای ارزان قیمت، کم حجم و فانتزی به بازار همچنین باعث تغییر سلیقه کاربران شده است و امروزه بازار لپتاپ با کاربران فانتزیپسندی مواجه است که به رنگ و ظاهر لپتاپ توجه خاصی دارند.
یک فروشنده دیگر نیز از رشد فروش لپتاپهای APPLE طی سال ۸۷ خبر داد و گفت :شرکت APPLE در سال ۲۰۰۸پروسسور لپتاپهای خود را به INTEL تغییر داده و اکنون لپتاپهای این برند علاوه بر سیستم عامل مخصوص لپتاپهای APPLE که MAC است، به ویندوز نیز مجهز است و این موضوع باعث رشد تقاضا برای لپتاپهای این برند شده است.
مدیر فروش شرکت اپل ایران عرضهکننده لپتاپهای APPLE نیز در این رابطه گفت: ما قبول داریم که سهم فروش این برند در بازارهای جهانی و داخلی نسبت به سایر برندها کم است، اما این موضوع به علت این است که لپتاپهای این برند کاربران خاصی دارند که هدفشان از خرید لپتاپ انجام امور خاص و حرفهای است.