به دخت

 




بيست و سومين مسابقات ورزشي دختران به پايان رسيد

خبرگزاري بین المللی زنان: رئيس تربيت بدني اداره كل آموزش و پرورش خراسان ‌رضوي گفت: بيست وسومين دوره مسابقات ورزشي دانش آموزان دختر مدارس كشور به كار خود پايان داد.به گزارش خبرگزاری وفا ؛ عباس ميرسيستاني اظهار داشت: بيست و سومين دوره مسابقات ورزشي دانش‌آموزان دختر مدارس كشور كه از تاريخ 12تيرماه به ميزباني مشهد مقدس در سه مقطع تحصيلي و در رشته‌هاي هندبال، واليبال و بسكتبال انجام شده بود، با برگزاري مراسم اختتاميه و معرفي تيم‌هاي برتر در مقطع تحصيلي ابتدايي به كار خود پايان داد.

به گزارش خبرگزاری وفا ؛ عباس ميرسيستاني اظهار داشت: بيست و سومين دوره مسابقات ورزشي دانش‌آموزان دختر مدارس كشور كه از تاريخ 12تيرماه به ميزباني مشهد مقدس در سه مقطع تحصيلي و در رشته‌هاي هندبال، واليبال و بسكتبال انجام شده بود، با برگزاري مراسم اختتاميه و معرفي تيم‌هاي برتر در مقطع تحصيلي ابتدايي به كار خود پايان داد.


رئيس تربيت بدني اداره كل آموزش و پرورش خراسان رضوي اظهار داشت: در اين رقابت‌ها در رشته بسكتبال كه با حضور 13 تيم از سراسر كشور برگزار شد تيم‌هاي تهران، خراسان رضوي و فارس عناوين اول تا سوم را تصاحب كردند و جام اخلاق را نيز خراسان رضوي از آن خود كرد.


ميرسيستاني افزود: در رشته واليبال كه با حضور 19 استان كشور برگزار شد، تيم اصفهان مقام اول و تيم‌‌‌‌هاي فارس و تهران به ترتيب دوم و سوم شدند و جام اخلاق به تيم فارس رسيد، همچنين در رشته هندبال كه 16 تيم از سراسر كشور در آن حضور داشتند، تيم‌هاي اصفهان، تهران و فارس توانستند باغلبه بر حريفان به ترتيب مقام‌‌‌هاي اول تا سوم اين مسابقات از آن خود كنند و جام اخلاق به تيم قزوين رسيد.


رئيس اداره تربيت بدني آموزش و پرورش خراسان رضوي اظهارداشت: تيم آمادگي جسماني مقطع راهنمايي پسران خراسان رضوي در بيست‌ و ‌نهمين دوره مسابقات كشوري كه به ميزباني استان مازندران، شهرستان رامسر برگزار و به مقام قهرماني رسيد.


وي افزود: در اين دوره از مسابقات كه با حضور 18 تيم صورت پذيرفت بعد از خراسان رضوي تيم‌هاي فارس و مازندران به ترتيب حائز عناوين دوم و سوم شدند.


ميرسيستاني اظهارداشت: همچنين تيم دو و ميداني مقطع ابتدايي پسران استان نيز در مسابقات كشوري كه به ميزباني قزوين برگزار شد، در جمع 16تيم با كسب دو مدال طلا و دو برنز پس از تيم‌هاي سيستان و بلو چستان و خوزستان مقام سوم اين مسابقات را از آن خود كرد.




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :