به دخت

 




مراسم شیر خوارگان حسنی در حرم حضرت معصومه(س)

علی اکبر بهنامهر با بیان این که ۲ هزار و ۵۰۰ لباس برای شیرخوارگانی که همراه خانواده خود در مراسم حضور پیدا می کنند تهیه شده است، اظهار داشت: لباس های مخصوص شیرخوارگان در روز مراسم از درب ورودی شبستان امام خمینی(ره) بین خانواده هایی که حضور پیدا می کنند توزیع می شود.



وی با اشاره به اینکه حضور برای عموم آزاد است، خاطرنشان کرد: در این مراسم برنامه مداحی توسط مداح اهل بیت(ع) سید علی حسینی نژاد اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه علیها السلام؛ مسئول مراسمات حرم حضرت معصومه(س) بیان کرد: مقتل خوانی روز عاشورا از دیگر برنامه های ویژه حرم مطهر است که ساعت ۱۰ ظهر روز عاشورا انجام می شود.

وی یادآور شد: سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میردامادی بعد از نماز صبح، قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی حضرات حجج اسلام تاری وردی، رزاقی، شرعی و آشتیانی قبل از اذان ظهر، قرائت زیارت ناحیه مقدسه و مرثیه خوانی توسط حجت الاسلام شهیدی در پنج روز اول و مداح اهل بیت(ع) سید علی حسینی قبل از نماز مغرب، سخنرانی حجت الاسلام رفیعی در پنج شب اول و آیت الله استادی در پنج شب دوم و همچنین مداحی و نوحه ثرایی مداح اهل بیت(ع) حاج عباس حیدر زاده تا شب دوازدهم بعد از نماز مغرب برنامه های جاری حرم مطهر در ماه محرم الحرام است.




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :